Grip op je Autobedrijf start met een onafhankelijk inkijkje in je eigen bedrijf. Een ‘mystery guest’ van een gerenommeerd onderzoeksbureau bezoekt onaangekondigd je autobedrijf. Hoe ervaart hij als ‘klant’ jouw service, de ontvangst, je personeel en de uitstraling van je bedrijf? Tijdens de eerste trainingsdag ontvang je een uitgebreid rapport van het bezoek. Leer waar je goed op scoort en met welke aandachtspunten je aan de slag kunt. In het rapport staan ook de gegevens van de andere deelnemers (anoniem) vermeld. Zo kan je jouw scores vergelijken met die van de andere autobedrijven.

Vooruitgang toetsen met tweede mystery visit

Na de 5e trainingsdag brengt de mystery guest weer een bezoek aan je bedrijf. Dezelfde aspecten als bij het eerste bezoek worden dan opnieuw beoordeeld. Op welke punten scoor je hoger? Zo krijg je een goed beeld over de vooruitgang en ontwikkeling van je autobedrijf. Niet alleen goed voor jezelf als ondernemer, maar ook voor je medewerkers. Het delen van de uitkomst van het rapport geeft ook hen een goed beeld van de ervaring van deze ‘klant’ en kunnen zij daar ook van leren en door ontwikkelen